Gyakran csak akkor fordulnak az autótulajdonosok a szakemberekhez, amikor már nagyon karcos az oldalsó vagy hátsó üvege a verdának. Szerencsére sokszor az üveg polírozás még ebben az esetben is megoldható, azonban tény, hogy nagyobb az esély a sikerre akkor, ha az ember időben keresi fel a profikat. Persze vannak esetek, amikor a legprofibb szakértő, a legjobb műszerrel, eszközzel a birtokában sem képes orvosolni a problémát. Az üveg polírozás sikerének nagyobb az esélye akkor, amikor a gyári szélvédőről van szó, hiszen a gyártási technológiából adódóan ez valamivel puhább, mint a verda többi üvege.
Ez pedig ugye azt is jelenti, hogy ez sokkal gyorsabban megsérül és megkarcolódik. Az üveg polírozás során a szakik mindig a látómezőben található gondokra fókuszálnak, hiszen ezek azok, amik a legtöbb bajt okozzák. A munka lehetőséget pedig minden egyes esetben nagyon körültekintőek határozzák meg. Ha az üveg polírozás alatt a karcban a köröm valamilyen oknál fogva megakad, akkor legtöbbször nem javasolt tovább folytatni a procedúrát. Ekkor sajnos a polírozás után, úgynevezett optikai hiba keletkezik, ami sokszor jobban zavarja a kilátást mint a régi karc. Nem csak az üveget lehet így kezelni, de az autó lámpabúra polírozás is kivitelezhető. Az elmúlt 10 évben az autógyártók eltérő fényerejű, elektronikájú fényszórókat szereltek a kocsijukba, azonban szinte mindegyik esetben a búra legfontosabb összetevője a polikarbonát volt. Ennek is köszönhető a jobb hőállóság és karcmentesség. Nyilván ez sem tökéletes és egy idő után az mattá válik. Ekkor szükséges az autó lámpabúra polírozás.
A polikarbonát gyenge pontjai közé sorolható az UV-sugárzás és persze a megannyi fizikai hatás, akárcsak a karcolás. Emiatt a fényszóró hamar mattá válhat, ami legfőképp két szempontból jelent problémát. Ekkor csökken a hatékonyság a működés során, vagyis sokkal kevesebb fény jut ki azon. Így pedig nemcsak a sofőr fog rosszabbul látni az úton, hanem a többi járókelő is nehezebben fogja őt meg látni. Az autó lámpabúra polírozás tehát biztonsági okokból is kötelező. Nem is érdemes ezt sokáig napolni, mert ha eljön a műszaki vizsga ideje, a vizsgabiztosok is kifogásolhatják.